Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzeMam takiego samego. Oto problemy jakie wydarzyły się w moim: -ciągłe łapanie kapcia na tylnej oponie (nawet po wymianie opony i dętki) -odkręcanie się śrub tłumika od strony cylindra, które zamieniłem dwoma nakrętkami kontrującymi -przepalenie się tłumika w miejscu przymocowania do ramy motoroweru (blaszka mocująca odpadła z kawałkiem tłumika od reszty) -ciągłe odkręcanie się śrub od: wieczek kierunkowskazów, obudowy tłumika... Dotychczas zrobiłem na nim dopiero 2500km, a już mam dosyć jego ciągłych mankamentów. Jestem wręcz chory na ciągłe sprawdzanie śrub, powietrza w tylnym kole, itd. Mój Ogarek gdyby nie te problemy byłby najlepszym motorowerkiem jaki może być za te pieniążki. Jeśli chodzi o silnik to na razie nie miałem z nim żadnych problemów (i mam nadzieję, że nie będę miał). Co do polecania tego "motocykla" mam mieszane uczucia. Z jednej strony to ciągły problem na kołach, w którym zepsuć może się wszystko, z drugiej natomiast jazda na nim to frajda nie tylko dla niepełnoletnich zapaleńców motoryzacyjnych, ale i starszych osób, które nie mają żadnych dokumentów pozwalających im poruszać się pojazdami po polskich drogach. Wystarczy tylko dowód osobisty lub karta motorowerowa i można jeździć Ogarkiem, a później w garażu sprawdzać co wydarzyło się tym razem
OdpowiedzJa też ciągle łapię kapcia z tyłu. Ale na tym sprzęcie to ja jeżdze jak na ścigaczu.
Odpowiedzproblem z kołem to NIE jest problem sprawdź dokładnie felgę czy w środku nie ma zadziorów lub zardzewień a najepiej weś papier ścierny o gęstości 2000 ładnie zmadowić wewnętrzną stronę koła i pomaluj minnią do metalu zostaw na 2 3 dni niech konkretnie zareaguje z metalem wsadz ochronną gumkę na szprychy i nie powinno być problemu ja zrobiłem swoim 25 000 i od jakiś 20 000 problemów z kołami nie mam a co do tłumika to mam od junaka tej nowszej starszej wersji który był krutrzy nisz teraz co robią działa świetnie gruba rurka wydechoa Z głowicy idzie, mniej się grzeje a co za tym idzie dłużej działa. jeszcze jedno jak będzież robił remont np. 72ccm przy zakupie głowicy pełnej i tak musisz ją rozebrać w celu sprawdziena odlewów czy nie odstają niepotrzebne kawałki .Ale co najważniejsze musisz zawory dopasować do głowicy czyli oślifować na necie znajdziesz na peno jak to zrobić ręcznie,noi recznie najlepiej bo to niestety słabe są materiały i maszynowo można narobić bałaganu
Odpowiedz